12 juni

vet inte vad jag ska ta mig till. äntligen förstår jag hur min mamma hade det när hennes pojkvän bodde i spanien, att bara kunna prata i telefon och över sms är hemskt. hon hade det så i ett år, jag ska bara ha det så i fem veckor men jag känner redan nu att detta kommer bli en jävla katastrof. jättetöntig är jag kanske men det skiter jag i. tänker sjukskriva mig imorgon från jobbet, det är påfrestande att sitta där och vara glad och trevlig när man egentligen bara vill gråta som en liten fem åring. ska prata klart med j på msn nu och försöka övertala honom att ta en tidigare biljett hem, tror det blir svårt eftersom allt redan är beställt men man kan alltid prova :( om någon har något bra knep på hur man botar saknaden så berätta det för mig illa kvikt! måste bort från datorn nu, it's driving me crazy! godnatt.




Kommentarer
lille pe

var ute med vänner eller shoppa! det gjorde jag när robert var i bosnien. :p

2008-06-13 @ 01:02:10
URL: http://petriiich.blogg.se/
tanja

jag har gått igenom samma sak med mitt ex, vi var tillsammans i nästan 5 år och 3 sommrar i rad åkte han till sitt hemland, första gången också 5 veckor, nästa 4 veckor, 3 veckor , 2 veckor .. men man står ut så länge man är med vänner och gör saker som får en att skratta . jobba är bra, då går halva dagen iaf ! det sista du ska göra är att vara själv , då tänker man bara mer på det :) sen hitta på sådana saker du kanske inte har tid till annars när han är hemma, träffa vissa du bara träffar ibland, unna dig själv något osv.. så fort de blir fint väder igen är de ju stranden som gäller :) du klarar det fint tjejen :)

2008-06-13 @ 01:57:06
URL: http://tanja88.blogg.se/
petra

tur att jag har några som förstår mig, det är tillåtet att vara lite bölig i dessa perioder! :p men jag ska följa era tips och ja, att jobba är nog det bästa haha för då är man så upptagen mer än halva dagen. tack :)

2008-06-13 @ 18:09:40
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0