14 juni

blev mys hemma hos malin igår med henne & jennie :) rökte vattenpipa och hade oss. deckade till sist på malins balkong tillsammans med dom andra, haha. fast tog bussen hem vid 12 och la mig direkt på soffan, jag skulle se film hade jag tänkt men vaknade upp där halv 3 och jag fick se slutet, roligt ;) la av telefonen, ställde mobilen på ljudlös, ja exakt allt för att jag inte skulle kunna bli väckt! vem tror ni då klampar in klockan halv 10? jo min kära pappa. "petra var är min dator sladd?" ooooooh. och jag har verkligen inget morgonhumör, hahaha. sen ringde j hem till malin igår! :D:D:D fick prata i 9 minuter denna gången, haha. oooh, jättelänge! ;p nej, men det är länge för oss.

nej nu ska jag göra jättemycket frukost och bara dega hela dagen, för imorgon ska jag tvätta och köra! ;p

                               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0