18 juni

idag har det varit en mysdag med mig själv. planerat en jävla massa med m nu och det kommer bli jättebra! :) <3 ikväll är det 8 avsnitt med sex and the city. jag har redan lagt fram täcket och allt mys, hahaha. ska göra bakad potatis nu med skagenröra. jag vet, vet inte ens själv varför jag står varje dag och lagar middag till mig själv? men orka äta smörgåsar och sånt trams ;p och svälta vill jag ju inte göra. imorgon är sista dagen på jobbet! :D ledig på fredag, wiho. det är midsommar ju. ska först fira hos mamma och sen bär det in mot stan, vi har inte planerat exakt men det kommer ;) ska titta på made nu och mysa. 

.. .. . nu är det bara 26 dagar kvar tills min älskling är hemma! :)
                                              



Kommentarer
alexandra

skitfin bild!

2008-06-18 @ 20:56:03
jempa

asså snäckan du är så vacker :D

2008-06-21 @ 22:40:50
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0