19 juni

idag fick mina kära kollegor se mitt rätta jag, slängde i mig en jävla rebull och en massa kaffe haha stod sen och viftade på rumpan och dansade till "don't you wish you'r girlfriend was hot like me" emma hängde med och kontoret fick en liten uppvisning, hahaha. har nog skrattat igenom mig hela dagen där idag. halv fyra slängde min chef upp ett flak öl, ett flak cider och en jävla massa vin, hallelulija och så var festen igång! 5 familjepizzor kom också in på bordet. jag njöt! :D hannah kom och hämtade mig sen, var ju dags att handla en födelsedags present till nova som fyller ett år på måndag. det lilla grynet har börjat bli stor! :)

malin kom hem till min mamma sen, myste där ute i evigheter tills min mamma kommer ut och har fått för sig att vi ska bygga en midsommarstång! hahaha. ja, den blev jävligt snygg måste jag säga. ska sätta i blommor och sånt trams imorgon :) har fortfarande inte bestämt direkt vad jag ska göra imorgon, men fest blir det i alla fall. min dektektiv jennie ska luska upp allt till imorgon ;) blir middag hos mamma på dagen och sen stan mot kvällen. min syster och hennes pojkvän kommer också, wiho! känns skönt att ha någon i samma ålder där haha. längtar till imorgon iaf, har inte roat mig sen studenten!

är extra glad för jag fick veta att jamal ringer imorgon! :) han ringer en gång i veckan. dom bästa minuterna på hela veckan! (om man inte räknar med alla sms) haha. nu är det bara 25 dagar kvar tills han är hemma, åh kan knappt hålla mig! men stopp, nej. nu ska vi inte bli böliga, bort med denna musiken och igång med något roligt! man ska ju inte göra det värre som malin sa, haha.


malin & jag på studenten! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0