21 juni

nu vaknade jag till liv.. med huvudvärk och ångest. det var midsommar och idag ligger halva svenska befolkningen på soffan och kvider så jag behöver ju inte känna mig ensam haha. ska göra världens största frukost, dra för gardinerna, lägga mig i soffan, titta på film och stanna där hela dagen! ska inte springa efter telefonen eller något, som min mamma säger: om det är viktigt så ringer dom igen! :p var rätt irriterad när jag skrev mitt förra inlägg, men det får man vara klockan 5 på morgonen, speciellt om det är midsommar och man har hållt igång hela dagen/natten ;p haha! och jag har sagt detta tidigare men jag säger det igen, jag ska inte festa mer eller i alla fall dricka mer, (fest hos emma nästa lördag, hahaha, ses där!) visst var det roligt när man var singel men nu känns det konstigt, eller inte konstigt, men även när man festar så finns tankarna på j där. en jävla tur att mobiler finns, haha. åh.. nu är det bara 24 dagar kvar.. när vi är nere på 15 dagar kommer det gå fort sen! :) hoppas jag! när han är hemma kommer jag kedja fast honom!

imorgon ska novis ha kalas! :) mysigt. jag slipper tvätta imorgon, så tack mallan för att du satte kalset då! :D haha. jag längtar till fredag sjukt mycket!! då får jag min lön och det innebär en helt ny garderob! ska handla sånt trams jag velat ha länge också.. bra prylar! måste verkligen rensa ur min bokhylla haha. föresten, någon som vill tjäna 10kr och då städa min lägenhet? ;) en bra deal om ni frågar mig!

men nu ska jag bege mig mot kylskåpet och slänga ihop något! HA EN BRAAAAAAA DAG! :D









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0