21 juni

ikväll ska jag inte göra ett dugg, har laddat ner alla american pie filmer så ska ligga i sängen och titta! ;p funderar på att laga mat men orkar verkligen inte.. huvudvärken försvann precis, hittade panodil. min pappa hahaha han hade råkat köpa fel panodil, dom han hade köpt var för små bebisar och så skulle man trycka upp tabletten i röven, haha. ja?! fick slänga dom såklart men hitta vanliga nu :D tur som fan för annars hade mitt huvud exploderart!

någon som har en bra film att rekomendera? helst en rolig! 
måste ladda ner någon bra men mitt huvud står still :)



Kommentarer
jääääzi :)

mini's first time. Bästa filmen ever, drama drama dram :P lovin it

2008-06-21 @ 22:30:33
URL: http://jlethin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0