21 juni

jag kan inte somna, har tittat på jättemånga filmer nu och det laddas fortfarande på med nya! :D vad bra att jag använde min hjärna idag till att ladda ner filmer. jag och baby har 1 månad idag, känns sjukt lite om man jämför allt vi redan varit med om. utomlandsresa, balen och hela köret :) beror nog på att vi träffades ett bra tag innan vi blev tillsammans. tjatar om det hela tiden men jag vill ha hem honom nu ikväll! alla sms som skickas hjälper inte.. det är hemsk att vara så kär i någon som är så långt borta!

föresten, nu är resan beställd! :D vi åker till egypten i januari. hurghada blir det, samma som för 2 år sen fast ett annat hotell denna gången. sjukt fint ställe! någon annan som varit där? åh, vad jag längtar!!! :D även om det är i januari så har man ju något att se fram emot. detta räddade hela min sommar! haha.

                                  
                                  



Kommentarer
Anonym

GUD vad härligt det ser ut!

2008-06-23 @ 22:51:26
URL: http://annakristinas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0