22 juni

snacka om att jag är dum i huvud! haha. det ringde hem till mig och så snackade personen något konstigt, jag bara "jävla telefonförsäljare.. förstår inte vad dom säger", sen ringer dom igen och då förstår jag att det är jamal som ringer haha det är ju alltid en person som snackar arabiska i början (mixat på engelska) haha. åh vad roligt att han ringde, nu är hela denna dagen också perfekt! :) fast är sjukt orolig, det är inte lungt nere i libanon nu.. krig och sånt.. hade velat att dom åker därifrån men ja, jag kan inte bestämma det. ska se klart min film nu och sen fixa mig inför kalaset :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0