23 juni

var på mitt topp hemliga möte idag, det gick.. rullade, tummen upp! vandrade runt i stan som en jävla vante, helt loost! hahaha. och blåste gjorde det så jag såg ut som en tillplattad fisk. :) väntar på att min potatis ska bli färdig för min mage skriker och gör kaos annars! oooooooooch sen? no idéa! softa.. för softa är jag jävligt bra på! smek.

i helgen blir det fest hos emma, wihooo! hemma fester är roliga och jag har bett och bönat till gud att någon ska ha en snart. måste ut och handla kläder bara för just nu har jag inga och naken är inte alltid populärt. finkänsliga jävlar. hahaha. får bli vin denna helgen också, blir så jävla fnittrig av det men sånt gillar vi så tummen upp.

ska trycka håll i min potatis nu och se om den andas. :) kommer sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0