23 juni

idag har jag fått för mig en massa.. på jobbet trodde jag att jamal var död så jag sprang fortare än fan till affären för att kunna ladda på hans mobil.. det visade sig att han sovit och inte sett mina sju sms haha. sen nu malin. ja, jag vet inte riktigt.. nu förstår jag hur en mamma känner sig när hennes barn är ute hahaha kan ni se mig när jag får ungar "ha mobilen nära hela tiden, ring varje timme och säg var du är, du måste komma hem max 19.00!" jag är stämplad till att bli en riktig looser redan nu, men det är väll alltid trevligt? hahaha. ska krypa ner i sängen nu och titta på en film hade jag tänkt mig, fast först.. mackor och oboy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0