27 juni

kan inte somna, ligger i sängen och tittar på big. någon som sett den? handlar om en pojke som önskar att han var stor och poff så blev han stor.. vuxen.. tänk om man hade kunnat önska något som bara blev sant, helt plötsligt. hade önskat att imorgon när jag vaknar så plingar det på dörren och jamal står där :D rätt synd för jag vet om att det inte kommer hända :( 17 dagar kvar tills jag får möta upp honom på flygplatsen. kommer hoppa på honom och aldrig släppa igen! tänk när det var 38 dagar.. oj, trodde aldrig att jag skulle klara det. tur att jag har jobbat varje dag och att jag har haft mina tjejer där, annars hade tiden gått sakta ;p gick sjukt bra på jobbet idag, vann en flaska vin och hela köret :)

har kört runt halva skåne idag med mamma, övningskörde :) gick skit bra om man inte räknar med rundellen jag missade, hahaha. vet vad ni tänker, hur fan kunde hon missa en rundell? men nu var det såhär att den var väldigt liten och bara gjord av kullersten så jag missade skiten totalt hahah. tur att det inte fanns några andra bilar ;p mistag gör vi alla. pizza time efter det och sen mys med familjen hela kvällen :D fikade även med anthalya idag och shoppade på stan :) hittade exakt allt jag behövde, lucky me! men nu kurrar min mage, sjukt hungrig. ska springa ner och väcka bonzo så jag har lite sällskap i köket, haha.

             godnatt allihopa! :)




Kommentarer
sarissa

t som i toffel :)

2008-06-28 @ 09:37:15
URL: http://sarissas.blogg.se/
angeliya

f som i flabben ;p haha!

2008-06-28 @ 11:45:19
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0