29 juni

har myst hela kvällen med malin. <3 åkte och handlade jordgubbar, choklad och läsk. vi skulle inviga min fondy för choklad som jag fick i studenpresent! :D jävlar vad gott det var, men jag åt mc'donalds precis innan, smarthue? så jag låg ner och kved efteråt för att jag var så mätt, hahaha. jag har tur som har malin faktiskt, hon är min snutte! alla är bortresta nu tycker jag, men inte jag! haha. ska bara jobba en vecka till och sen har ja semester i tre :) så jävla skönt! blir antagligen göteborg en helg. sen om exakt 2 veckor kommer j hem! :D:D:D:D ska möta honom på flygplatsen i köpenhamn 09.20, oh holly makarony vad tidigt jag måste ta tåget! men vad gör man inte för kärleken ;) haha.

har gjort om på mitt rum idag :) super snyggt får jag säga! störra utrymme nu. snodde en massa saker från storarummet och pappas sovrum, hahaha. ställer tillbaka det innan han kommer :) bor själv nu i två veckor ju eftersom han och hans flickvän bilar ner till italien. mig lämnade dom hemma med en fylld kyl! hahaha. :D jag klagar inte! känns precis som innan eftersom pappa bor hos sin flickvän typ. ;p


                



Kommentarer
sarissa

man ser ju nästan näshåren :D

2008-06-30 @ 14:47:04
URL: http://sarissas.blogg.se/
angeliya

ja om man tittar riktigt noga! :D men jag tycker om närhår, det är coolt. hahahaha.

2008-06-30 @ 19:03:35
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0