29 juni

när jag vaknade imorse var jag sur, riktigt förbannad. ska ta allting från början.. när man festar, och då menar jag inte ett glas vin med lite dans på det, utan när man verkligen festar! varför är det då alltid någon jävla idiot som ska öppna sin mun om något eller förstöra hela min jävla stämning. ville vrida om näsjävlen på honom! han umgås inte med mig mer och känner mig inte som person ett dugg, och sen ska han yttra sig om hur jag ska leva och vem jag ska träffa? jag är 19 jävla år gammal så jag kan nog bestämma själv vad jag vill göra av mitt liv, men hey brush man jalla allt vad du säger, tack för att du förstår vad som är bäst för mig? eh? ångrar att jag inte sa något igår i stil med, men då tycker jag du ska gå hem och plocka ut frugan som du har i garderoben i smyg, använda din frihet som du har, göra något åt ditt utseénde för du är sjukt ful och sist men inte minst, LÄGG AV MED MUSIKEN! du kan inte sjunga. detta här hade jag velat säga men då hade jag nog fått en fet jävla smäll på näsan så jag gav han mer en arg blick och åkte hem.

men annars hade jag jäääävligt roligt igår! :D roligt att träffa alla igen.. eller nej nu ljög jag, det var inte roligt att träffa alla idioter som fanns där och som jag hatar men dom andra var det roligt att träffa :) tack för festen emma! samma kommentar kommer nu, jag ska aldrig mer dricka, jag tror att jag måste softa med det hahahaha. eller nej, är det fest så är det!

nu kommer jag bli töntig igen men ni behöver inte läsa det. det kändes igår som att jag satt mellan alla som var tillsammans, där satt dom och tittade varandra i ögonen, pussades och hade sig.. själv satt jag och skickade mina sms till j. har nog sagt detta tusen gånger men jag vill bara ha hem honom! klarar inte av att sitta i sverige längre utan honom. saknar hans skratt, hans retliga skratt när han hackar upp sig haha, saknar när han jävlas med mig, saknar hans pussar, när han rör mig.. oh jag saknar allt! 15 dagar kvar bara tills jag får hem honom! :) ska göra frukost nu, ha det bra :)

                            


Kommentarer
jääääzi :)

kan ju bara gissa vem av idioterna som inte kunde hålla truten - as usuall. bry dig inte, det kallas avundsjuka. you got something they don't. :) skit i det snygging .:d hoppas din älskling kmr hem snart <3

2008-06-29 @ 19:48:46
URL: http://jlethin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0