3 juni

vaknade tidigt idag även om jag la mig sent igår. vet inte vad det är med mig, kan inte sova länge om dagarna! hade behövts mycket mer sömn inatt eftersom det är utgång ikväll igen ;p men jag hade tur för det fanns tvätt tid redan nu på morgonen, så har redan kört 2 maskiner. vill bara hem till lägenheten så man kan sova, äta och duscha! :) min mobil är stendöd så man får inte tag på någon.. roligt. känner mig efterbliven utan den! och inga nummer kan jag i huvudet heller. fast okej, alla mina vänner sover säkert ;p

det var roligt igår, riktigt mysigt på gröningen med mina favorit tjejer! :) såg solnedgången och hela köret. begav oss mot wallmans senare vid elva-halv tolv. jag tyckte att det var roligt, var på så jävla bra humör också igår! :D fast jag ska vara ärlig.. jag trodde det skulle vara mer.. show?! missade jag den eller hade dom ingen? trodde det skulle bli lite go go med svenska hits och show artister. men jag hade roligt iaf! :)

ikväll blir det restaurang med klassen och sen utgång mot hampan & swea. ska bli mysigt med restaurang, sista klassen ska göra tillsammans. men hälften kommer väll bara komma.. blir inte förvånad! vår klass har alltid varit lite.. splitrad! :p synd på ett sätt men skönt på ett annat. man behöver inte undvika folk eftersom dom inte är där! ska lägga mig i badkaret nu och försöka bli människa. frukost hade inte varit fel.
                image992


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0