7 juni

vaknade precis, känner mig som en insnöad sengångare som har rört sig från sängen till soffan. igår var jag bara hemma med mig själv och tittade på en massa filmer. the notebook är nog den finaste filmen jag vet! :) jag måste ut i solen idag, kan inte sitta här i lägenheten och tycka synd om mig själv. jamal åker idag och kommer hem om fem veckor, alltså 38 dagar utan honom! :( sist klarade jag 3 dagar innan jag började snyfta :$ då skickade vi ändå 10 sms per dag. nu kommer vi inte alls kunna skicka många, iaf inte han.. blir väll jag som bombar honom med sms varje sekund. hade kunnat skriva en bok här om honom men det låter vi bli med. kommer väll en om 3 veckor ;p haha. istället för att sitta hemma och deppa så ska jag åka ut till åstorp och grilla hemma hos mathias med de andra. ska bli mysigt! :) och imorgon ska jag öviningsköra.. och på måndag, då börjar jag jobba! känns så jävla konstigt att säga det. ska göra frukost nu och mysa framför the notebook (igen).



min student är oförglömlig! :D att man bara får uppleva den känslan en gång i livet är synd! jag hade iaf jättejättejätte roligt. det känns konstigt att aldrig mer gå till skolan? aldrig mer träffa alla de där människorna. jag vet redan nu att jag inte kommer träffa alls många från filbornaskolan, träffa och träffa.. menar mer umgås. men iaf, min studentfest var perfekt och allt var jättebra! :) tack familjen!

                                                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0