8 juni

hannah och malin åkte nyss hem. dem kom både för ett bra tag sedan, satt och pratade om allt mellan himmel och jord. bestämde oss att åka till mc'donalds, för vem vill inte hänga där en söndag? jag trodde vi skulle ta mc'drive så jag hade min söta röda pyjamas-mysis dräkt med flippflopp till, haha. väll där inne sa han som jobbade att jag hade en väldigt fin pyjamas. jag kan lova er att mitt ansikte var lika rött som självaste pyjamasen! haha. höll på att slänga ner mina nycklar i mc's skräp också, tummen upp för mig idag! ;p men jag har haft roligt med mina tjejer, i love them! :D

borde sova nu så jag orkar upp imorgon. vet inte vad det är med mig om kvällarna nu, vill verkligen inte somna hur trött jag än är. sitter och lyssnar på samma låt om och om igen och tittar igenom våran video. att man kunde sakna någon så mycket att det gör ont visste jag inte tidigare. ska jag ha så här ont i magen av saknad varje dag nu tills han kommer hem. jag hade kunnat göra vad som helst för att få sova med honom inatt, bara få pussa på honom tills jag somnar :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0