8 juni

innan sa man alltid hur mycket man hatade platsen där man växte upp och att man aldrig skulle sätta sin fot där efter att man fyllt 18 år. visst, jag bor inte kvar där, men att bara komma dit och hälsa på mamma, sitta i trädgården som är fylld med blommor och bara mysa. det är nog det bästa jag vet! men nej, mina planer är inte att bosätta mig där ;p haha. om jag får välja att vakna till tutande bilar eller en tupp som skriker så väljer jag lätt tutande bilar! ;p

var på stranden hela dagen idag med mamma, juan och självklart bonzo. min hund kan inte vara på land, han får panik om han inte får vara i vattnet exakt hela tiden. jag somnade skönt på min filt efter en massa mat mamma hade med sig :) trodde min pappa skulle hämta mig i min systers lägenhet vid fyra, vi skulle väll övningsköra? mitt minne är kort för han ringde nyss och sa att vi hade bestämt igår att det är imorgon vi ska köra och att han hämtar mig senare ikväll. ja, min hjärna är inte alltid med. haha! imorgon börjar jobbet :) ska bli spännande faktiskt, ljuger om jag säger att jag inte är nervös som fan! detta är mitt första riktiga jobb om man inte räknar med sommarjobb. men vad fan, a man gotta do what a man gotta do!

ska äta nu och titta klart på min film :) älskar att vara i denna lägenheten, allt finns förutom jamal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0