9 juni

idag är jag världens lyckligaste! :D först och främst gick det kanon bra på jobbet. alla är roliga och trevliga :) najs. var och övningskörde med pappa, gick också jättebra! ska snart börja köra ute i stan sa han, även fast detta bara var tredje gången jag körde ;) åkte sedan och handlade, fick 3 filmer av pappa. very najs och hela kylen är fylld med sånt jag älskar. åh fyfan vad måndagar kan vara bra! tummen upp. håller på att göra creps nu, love.

.. men det bästa med hela dagen var att min älskling ringde hem till sverige idag!!! :D hade saknat hans röst jättemycket. även om jag blev bölig direkt och helt snyftig så höll samtalet i hela fem minuter. känns konstigt att han är på andra sidan jordklotet just nu. men ikväll kan jag iaf somna bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0