sömnproblem

jag kan inte somna, har tittat på två filmer nu och hela familjen somnade på soffan, utom jag. vet inte vad det är med mig, känner mig helt tom och trött men ändå kan jag inte somna. saknar j sjukt mycket. jättelöjligt, han har inte ens varit borta en dag. men det handlar inte om att han inte varit borta länge utan att jag vet om att jag inte kommer få krama, pussa, mysa eller skratta med honom på fem veckor. det känns som en evighet. har ont i hela kroppen. om jag hade varit snuskigt rik nu så hade jag köpt första bästa biljetten så jag kunde åkt till honom.

hyrde flickan i källaren och stardust idag, flickan i källaren var det dåligaste filmen genom tiderna. riktigt kass, hyr den aldrig, ladda inte ens ner den! stardust däremot var jättebra, den satt jag som klistrad framför. imorgon ska jag till stranden med mamma och juan, mysigt :) fast låg med jacka och tre filtar idag, alla runt omkring mig låg i bikini haha men jag frös som en idiot. ska övningsköra med pappa också! :D ska läsa klart boken att älska en porrstjärna, riktigt bra bok! godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0