12 mars

Igår var det en riktig mysdag. Jag var lycklig hela dagen igår om man inte räknar med ett litet fel min skola gjort och som jag har lust att.. kan inte skriva det här, för taskigt. Men jag är arg på dom iaf. Gick ner och fikade på bagatell med tjejerna och sedan åkte vi hem till Sanja, fast inte lilla Sanela. Sandra färgade mitt hår och det blev skit snyggt! :D Ja, man får säga så om sig själv eller lite bättre.. jag är skit nöjd. Ska med Hannah hem nu efter skolan för vi ska arbeta med projektarbetet. Har bara lust att åka hem och slänga mig på sängen. Helt ledsen och arg idag. Fråga mig inte varför. Måste nog logga nu för hennes klass har slutat. Skriver mer sen. Smek!


Kommentarer
greta

kul att du är hemma när jag ringer dig :(

2008-03-12 @ 19:41:02
URL: http://malyn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0