12 mars

Blev som planerat idag, åkte hem till Hannah och filmade klart videodagboken. En jävla massa skratt! ;p Jag gjorde några kullerbytter osv. Orka vara en seriös människa? :D Tränade och solade sen. Försökte övertala mamma att svänga in om en kebabkiosk men mina planer blev helt off. Sitter här nu och är så jävla död. Hungig med men min kära fader har övergivit mig för sin flickvän. Man kan inte låta bli att sucka och le när man ser dom. En helt annan femma. Ska till skolan imorgon står det i min planering och sen till mormor. Jag vet om att jag är beroende av min planering, snart står det att jag måste på toa, så det är väll lika bra att följa planeringen. haha, oh slå mig ;p Ska nog se några gossip avsnitt och sen nynne. Nynne behövs det jävla mycket av, Bridget Jones också. Ska nog se alla ikväll. Dom brudarna är mina förebilder och just nu behöver jag deras råd för livet har sneat totalt. (Gynning är också inräknad, men hon står inte med på listan ikväll även om jag tycker hon borde spela in en lång film till mig) :D Får väll börja följa min planering och säga adjökens till er. Sov gott. Föresten jag är blondin igen, tyckte det behövdes lite roligheter i mitt liv för tillfället. Återigen godnatt och det var sista gången om jag inte blir utråkad och kommer tillbaka.

image771


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0