13 mars

image772
åkte hem till mormor idag efter skolan. var helt död ;/ hade ont i huvudet med så hon tryckte i mig några tabletter och sen somnade jag gottit. hon lagade mat till bröllopet, oj det har jag glömt att skriva.. på lördag är det bröllop, har redan fixat klänning och hela köret. min morbror har äntligen slått till så nu jävlar. kan inte robban också fixa fru och några kusiner till mig, hade varit holy makarony trevligt. pappa får ett plus poäng idag också, det låg liksom en film och väntade på mig :D puss på han. borde nog sova nu för jag har endå inget vettigt för mig? imorgon ska jag fotografera rörligbild på filborna inför avslutningskatalogen. hej? haha, ska bara hitta vissa av dom jävlarna också ;p godnatt people.

ditt fitthue. lek inte sur mot mig för att sen ställa frågor om mitt privatliv. vänner har jag så det räcker. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0