14 mars

sjukt soft dag. började tio och slutade tolv? skulle bara fotografera vissa av medias 3:or till avslutningskatalogen :D kommer bli riktigt bra! fick till och med skjuts hem idag så slapp bussen, även om den tar tio minuter, haha. fick tillbaka mitt svenska arbete också, wiho säger jag bara, detta ska firas. men orka att lärarna ger tusen läxor på samma vecka? ;s äh, får plugga ikväll hos mamma. ska iväg snart till apoteket, top secret domument där ja hahaha. sen ikväll ska jag träna och sola, sen hem till mamma och juan. min syster ska också dit så ikväll ska vi ha tjejkväll med ansiktsmask, bastu och hela köret. och givetvis är nynne inbjuden ikväll! :D ska ner på stan nu och fixa lite med sanja och sen fika <3 ciao!

fick en sommarkänsla idag så jag beställde en massa sommar klänningar, lika bra att vara i god tid! ;p

                     



Kommentarer
Elin

så söta klänningar :) får man fråga vart du beställde dem ifrån? :)

2008-03-15 @ 09:42:15
URL: http://carelesswhispers.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0