27 mars

tittade nyss klart på filmen michael clayton,
den var väll sådär. har sett bättre. det var en
film som man tittar på om man inte har något
bättre för sig en torsdag? den får 2 / 5.


trevligt umgänge jag har ikväll? både mamma och juan somnade på soffan innan halva filmen hade gått. snarkade gjorde de också, gud vad trevligt ;p var hemma hos pappa innan och städade upp lite, allt för min daddy. hämtade saker och nu sitter man i ekeby igen. ja, mamma tyckte att det var nödvändigt att jag pluggade i helgen eftersom jag endå är sjuk, åh, visst låter min helg spännande? ska prata med hannah om drömprinsar och hångel bredvid globen, eller var det globen? HAHA.

image812


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0