28 mars

idag är det fredag hipp hipp hurra och en hel vecka har jag varit sjuk nu. visst är det trevligt att man är sjuk just den veckan det är lov? väldigt trevligt. men det positiva är att jag börjar friskna till, så jag är väll lagom frisk till skolan börjar?! funny. ska ner till mannen sen och köpa kebab tallrik och en massa godis. ska hem till hannah och titta på let's dance. vad fan är det för ett jävla program mallan följer?! om det inte hade varit för att det är en finalgrej så hade jag sappat direkt, haha! ;p gullet då.

tittade på en officer och gentleman igår, den fick en att börja gråta. jättefin film, hur fan har jag kunnat missa den?! jag som är den nördigaste när det gäller filmer. hej, jag börjar bli efterbliven. ska ner till mamma nu, hon skriker om att min kuckeliku medecin är färdig, oh visst låter det spännande? suckelisucksuck, sucki.

nu är det bara tre dagar kvar till min födelsedag! :D vet inte riktigt vad som händer då? är ju en måndag. blir väll en fika med tjejerna och sen mys hemma. på fredag nästa vecka blir det iaf utgång!! det var ju egentligen lite fest för mig idag men eftersom jag är sick så får det bli nästa fredag. tack för allas tips men whiskey fungerar inte! haha :p

image821
give me some loooove suuuggaaa? haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0