29 mars

skrev precis klart mitt cv, eller rättare sagt mitt curriculum vitae. mycket nöjd :) har börjat titta runder efter jobb nu, känns som att tiden är inne efter mitt samtal med xxx. ska försöka komma utomlands också. annars har det inte hänt något spännande i mitt liv idag, mer än diskutionen vid matbordet haha, fast det brukar bli att någon oftast reser sig och går. vanligt i min släkt.

det blev av att jag hamnade i hannahs soffa igår med henne och malin. tittade på let's dance, jag blev helt inne i det. skit snygga danser, mat-tina vann också. heja henne! skrattade som en idiot igår. vi förstörde nog hela spänningen i filmen? ;p tack för kvällen iaf tjejer. <3

- jag har besökt Sveriges högst belägna kyrka.
- VA? har du varit i Norrland?!
(vem som sa vad vill jag inte gå in på detaljer med...)

jag ska ta ett jävla choklad nu och tycka allmänt synd om mig själv. ni förstår, måns har blivit kär i den gamla a-teens bruden. hur trevligt är det? (själv tror jag har var jättefull när intervjun gjordes och att han tror på fullaste allvar att de sa kärleksvän.. exakt så måste det ha varit!)
 

image823




Kommentarer
sara

hej min lilla älsklings 19 åring :)

2008-04-01 @ 12:46:50
URL: http://sarissa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0