6 mars

  image753
För jag är lycklig och jag är lycklig trala. Haha no life maybe baby? Yes. Tittade nyss klart på beck. Min pappa kom hem innan med pizza, läsk och en film. Han är världens bästa pappi! :) Det lutar mot att det inte blir någon utgång imorgon :/ orkar inte sitta hemma en hel helg sen med värre feber. Den där whiskyn kan jag nog glömma ;p Måste till skolan imorgon, har redovisning, ska hem sen direkt. Oh holy makarony vilken spännande fredag, haha.

Majsan aka. Jennie var här och underhöll mig i eftermiddags. Hon brukar komma hit och bara sticka in huvudet ;p haha. sötis. Blev en jävla massa skratt. Tittade på massa gamla videos, hahaha jag vill så jävla mycket lägga ut dom på youtube, men dom blir cp när dom hamnar på datorn :( Längtar till costa brava som fan. Har redan börjat planera några köp haha, kanske 2-3 månader kvar. Men är man en planerare så är man.

Nu måste jag logga från datorn och krypa ner under täcket, ny movie väntar speciellt på mig liksom haha. Måste upp tidigt imorgon för jag ska till skolan och göra en super duper hemlig sak. Hoppas allt går bra ikväll syster yster ;p smek!
                                                        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0