helvetes måndagar.

Jag kan inte somna, måste egentligen eftersom det är skola imorgon. Pratade nyss med Jennie i typ en timme och jag tror faktiskt det hjälpte. Tack hjärtat :) Man ska ju inte blotta hela sitt liv i bloggen, det kan leda till allvarliga samtal, haha. Och sånt gillar jag inte alltid. Men något är fel, och om jag bara hade kunnat veta vad som egentligen är fel eller vad man kan göra åt det så hade det varit en aning enklare. Men nu är jag totalt gone i huvudet så jag kan inte fråga den smarta delen av mig.
                     image769


Kommentarer
kärleksfull storasyster

jag älskar dig lilla pärlan, och de kommer bli bra

2008-03-11 @ 02:31:05
URL: http://sarissa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0