tionde mars

Jag känner mig inte vuxen. Jag vill fan inte bli någon allvarlig arbetande som klagar om att jobbet är skit. Jag som har mina skrattanfall, ska jag nu sitta där tyst på min stol och inte säga mina dumma komentarer som råkar komma ut ibland. Holy makarony då kan det bli sparken! :p Det känns helt konstigt att man ska gå ut skolan nu, aldrig mer skola? Nu ska man vara vuxen och gå till jobbet, saknas bara barn, vila och volvo. Oh helvete. Nu börjar jag få ålders panik. Fyller 19 om exakt 3 veckor. Äh vad fan, om paris hilton och dom kan springa på fester och lyfta på kjolen så kan fan jag också göra det jag vill. High five!
ps. vad tycks om min snygga design på bloggen? :D Hannah har vi att tacka för det. Tack snutte.

Jag har varit olaglig och laddat ner några gossip girl avsnitt. Jag kan aldrig hålla fingarna borta. Holy makarony. Så jävla roligt ord att säga.. holy makarony.. nej ska väll vara olaglig nu och titta på dom också. :D smek! . .... . . ... . man vill ju inte vara den som är den, men hallå, studenten 2008? :D
   image767


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0