10 maj

idag vill jag till stranden! titta ut! pappa och agnetha åkte precis men de ville inte precis ha med mig ;p typ tredje hjulet. igår.. åkte hem till malin och softade, vi var redan färdiga klockan 18.45? haha. har aldrig suttit klar för fest vid den tiden innan. gick hem till födelsedagabarnet sanja och började förfesta och sen utgång i stan :) naaajs. gick upp klockan 09.00 idag så jag kommer säkert vara död ikväll. men nixpix för då ska jag hem till semir på kalas :) han har ju också fyllt år, det blir smörgåstårta! :D min favorit!! WIHOO.. ska laga lunch nu och mysa framför tv:n. om bara x hade kunnat slutat jobbet nu och kommit hit, men icke.. jag får softa själv nu framtills ikväll ;p kan någon av mina favorit nördar vakna?! :D

             



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0