11 maj

vaknade jättetidigt idag. fast det var bara bra för vädret var skit fint! x stack och jobbade, så jag fick lite tid att städa lägenheten och tvätta ;p gick till parken och mötte jennie, malin och nova. la ut stora filtar och bara myste, grillade och hade oss. älskar att softa med mina favoriter! jennies familj kom också förbi en runda :) borde göra sånt oftare när vädret är så fint. den parken är bäst från och med nu! la mig direkt på soffan när jag kom hem men stannade inte där länge. åkte ner med x till stranden och myste. och nu sitter man här, borde kanske sova? har nationella prov imorgon i både svenska och spanska, oh jättekul.. orka! 

           



firade semirs födelsedag igår ute i bårslöv! missade bussjäveln så fick vänta på knutpunken i en timme? min vanliga tur ;p dom bjöd på smörgåstårta och ni som känner mig vet hur mycket jag älskar det! kom knappt ut genom dörren efteråt. men är det kalas så är det! :D satt och softade utanför lokalen, mys. åkte sedan in till stan och gick in på crom. vad fan gör helsingborgare en lördag? sitter alla hemma? tråkmånsar. åkte med baby till mc'donalds, jag vet.. men jag blev sugen på det, nattmat är alltid bra! ;) haha. en väldigt lyckad kväll. en hel jävla lyckad vecka får jag säga! i'm miss happy.

            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0