13 maj

skolan är snart slut!! har bara kvar nationella, omprov, mediaboken och en presentation av projekt och företagande. ska bli så skönt när allting är färdigt! :) och på lördag åker vi, känns inte på riktigt ännu. och nu har man jobb också? det känns för bra för att vara sant. fast jag borde kanske sätta igång med att plugga inför mitt omprov imorgon? fast så tänker jag så, ugly betty börjar snart och jag har ingen vidare lust att plugga. vad gör det med ett ig på ett prov på en hel kurs? han skjuter ju inte mig precis ;p

baby hämtade mig på skolan idag, han har hämtat mig varje dag denna veckan. min sötis! :) han kom även till skolan i morse för att ge mig en godmorgon puss, awe. åkte till mc'donalds och fetade oss lite. var meningen att vi skulle plugga när vi kom hem till mig men så långt kom vi aldrig. orkar inte plugga när jag är med honom. pappa åker inatt, kommer bli lite ensamt hemma men som sagt, ska tvinga hit både honom och mina vänner! ;p åh, jag är så glad! allting är perfekt för tillfället, lyckliga mig. men nu borde jag plugga..

image962



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0