14 maj

försov mig imorse, beror nog på att jag satt uppe hela natten med de jävla läxorna! men kom i tid till nationella iaf, gick hyffsat bra. hoppas bättre betyg på detta än det förra, det gick rätt åt helvete enligt läraren, haha. ska ha omprov i historia om 3 timmar, borde sätta mig och plugga nu. sjukt trött. men efter detta provet har jag ingenting kvar i skolan!! :D:D:D (bara en redovisning, om den blir av). ingen av mina vänner är i skolan, roligt för mig! ;p vad fan. kasst. ska hem och städa och softa hela dagen! :D kanske åka och handla om baby kommer. behövs nya saker i kylskåpet! pappa åkte inatt, föräldrafritt hemma hos mig hahah nej men nu måste jag sätta igång och försöka få ett liv. pusshej!

ps. för er som ska välja kurser i 2:an.. VÄLJ INTE SPANSKA! jag lovar er. ingen i min grupp tycker det är roligt och jag hatar det något så fruktansvärt. ta något annat, något enklare...


Kommentarer
boockas

hahaha :P välj spanska om ni vill till Barcelona :P

2008-05-14 @ 12:07:59
URL: http://rebeccathell.blogg.se
ägaren

hahaha ja det var ett minne för livet! :D

2008-05-14 @ 20:39:27
sarissa

inga rejvfester nu va när pappa hänger i spanien är du snäll, tack på förhand

2008-05-15 @ 13:28:44
Muerten

hahahah:P nej välj spanska till ni börjar trean och hoppa av som ja så slipper ni det jobbiga plus ni får åka te barcelona;D

2008-05-20 @ 17:05:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0