15 maj

image967mår verkligen piss! jag har inte varit sjuk eller mått dåligt på ap länge och så kommer det nu 2 dagar innan resan? ;s orka. jag tänker stämma helsingborgshem, de idioterna låste ute mig från min egen lägenhet igår! baby kom och hämtade mig hos jennie, men när vi väll kommer fram så har dom bytat ut koderna och hela skiten är ur funktion?! och pappa är i spanien med nyckeln. tur att baby var med, annars hade jag stått där som en idiot och varken kunnat få tag på jennie eller kommit dit igen ;p fick sova hos henne den natten. känner nu bara hur min hals har svullnat upp och kliar. ska ta det lungt och softa, då går det över! :)

försökte gå igenom innan vad jag skulle ha med mig på resan men jag har fortfarande inte kommit någonstanns. jag skulle handla en massa saker men hitintills är min lista okryssad ;p får väll sätta igång imorgon. måste växla pengarna också, har inte hunnit fixa alla. euro.. svårt att räkna med dom! men men. pratade precis med min kära broder som också ska dit, helt galen är han! haha.

hörs senare, måste fixa la trixa nu! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0