16 maj

det var sista dagen i skolan idag! :D imorgon åker man till costa barva och sen är det bara softa saker kvar i skolan. baby sov här tills idag, han ligger och sover i rummet intill nu :p jennie har också somnat i min säng. vad fan gör jag med dem?! haha. måste vara ansträngande att inte göra någonting. har kommit igång med packningen nu ;p är nästan färdig. ska bli så skönt att komma bort från sverige ett tag! och frisk har jag blivit! :D kan inte bli bättre. ska väcka dem två töntarna snart och sätta igång med maten, min mage kurrar!

                                              sju sovare nummer ett och nummer två..

     image971 image972


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0