26 maj

image978blev ingen skola för mig idag, vaknade klockan elva av att pappa ringde och väckte mig. men jag har endå inga lektioner för jag är färdig med allt. hannah berättade att om exakt två veckor har vi ingen skola mer? någonsin.. känns konstigt när man tänker på det. den nionde ska jag börja arbeta? en vuxen arbetare? knäppt. ;p

pluggade med hannah idag, höll på att somna mitt i allt. har inte samma rutiner som i spanien direkt ;p körde hem till malin sen och snackade skit om allt möjligt. mysigt att träffa henne och nova :) ett tag sen nu. någon mer än jag som såg filmen med tina turner som var nu ikväll? sjukt bra film. hade aldrig sett den. see it! :D jättebra. baby kommer hem imorgon, han är fortfarande kvar nere i costa brava. vill ha hem honom nu nu nu! hade velat stå på flygplatsen imorgon när han landar men den ligger i göteborg så får nog hålla mig tills han är hemma i helsingborg ;p ska försöka sova nu, måste vända tillbaka dygnen.  ... . . .. good night people! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0