28 maj

idag var det sista dagen i skolan! :D eller inte sista, men sista lektionen. aldrig mer sitta vid en skolbänk och lyssna på något man knappt är intresserad av. hipp hipp hurra! om exakt en vecka är studenten om bara en dag! och imorgon är det balen. provade allting igår, blev perfekt! :) sprang runt som en idiot igår på väla för att hitta alla detaljer. tur att jag har mina vänner! ;p fick se listan också över bordsplaceringen. hm? har ingen aning om vem någon är, haha. men det gör ingenting. jag är inte den som är osocial! :p

älskling hämtade mig på skolan idag, åkte och lämnade hans vänner och sen åkte vi ner till stan. blev överraskad med en jättefin ros :) han är min sötis. han åkte nyss hem, men jag är ändå tvungen att städa, diska, duscha, laga mat och hela det köret. har knappt packat upp väskan sen resan. och tvätt tid har man inte förren på fredag! roligt.


image980


Kommentarer
lovisa

vad härligt att aldrig mer sitta i skolbänken..

2008-05-28 @ 16:46:43
URL: http://lovisamelin.blogg.se
sarissa

love is in the air

2008-05-28 @ 20:53:05
URL: http://sarissas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0