3 maj

det tog mig cirka 5 minuter att förstå att livet är så jävla underbart. att få se usher dansa på mtv får mig att bli helt galen. killen har stil om jag får säga mitt. den känslan man får när man tittar på mtv och alla musik videor och alla känsidar som lever sitt glamurösa liv. vem bestämmer eller säger att inte någon av oss kan få det? står det på en fet jävla skylt "nej petra, du kommer inte uppleva allt du vill". det bestämmer bara jag, om jag vill något så ska jag fan göra det också. från och med nu! oj, vad lätt det var att skriva det. ska gå in i duschen nu och planera dagen. jag ska ha roligt, that's it.

image932



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0