3 maj

sitter och fryser sönder här framför datorn. har varit ute i många timmar nu. blev många planer idag men bestämde mig för att följa med och grilla i parken, mysigt :) blev en massa korv, läsk och skratt. fast när klockan började närma sig 22.00 så hade jag ingen känsel kvar i tårna, hahaha. jag, jennie & sanela låg där som några luffare och sjöng med till låtarna vi spelade ;p sitter här med chips nu och tittar på film. borde seriöst börja plugga? jag är så skoltrött och jag orkar inte ens tänka på läxorna. imorgon ska jag i alla fall köra bil! :D wiho. om min mamma inte kommer med någon dålig ursäkt ;) haha. godnatt! . .. he makes magic.

                          


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0