30 maj

gick upp och gjorde frukost till mig och baby, mysigt. somnade direkt efter det i hans armar och vaknade upp nu av att alla han kläder var här med inte han? haha. han hade tagit mina mysis och åkt hem för att sova.. tydligen är mitt rum för ljust för att kunna somna i ;p anyway. hittade pappas kamera sen igår så har många fler bilder sen balen igår, på bland annat mig och min bror. ville egentligen inte lägga upp dessa bilder eftersom dom hannah har tagit är tusen gånger bättre men detta för duga så länge. hon är på konsert idag så jag får dom antagligen imorgon :)

ikväll blir det bio med baby. den nya filmen what happens in vegas, har hört att den var jätterolig av många! :D så det får bli den. efteråt vet jag inte riktigt vad som händer. ska till mamma imorgon och fira en sen morsdag, så blir nog att jag går hem och myser bara så jag kan vara pigg imorgon. borde städa undan lite nu, pappa kom nyss med en ny film igen. ska mysa ner mig framför tv:n tills baby vaknar och får tummarna ur röven! :p

image982



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0