31 maj

jättemysig dag igår! :) varmt som fan också. jag som planerar in i minsta detalj stod färdig en halvtimme innan man skulle hämta ut bio biljetterna och skrek på j att han skulle skynda sig för annars missade vi hela bion. vi kom 20 minuter försent och då visar han att han redan hämtat ut dom ;p jag som stressat som en jävel och varit nervös att dom skulle bli sura för att vi hämtat ut dom försent, men nejdå. allt blev perfekt! :) filmen var skit bra, what happens in vegas. om ni inte har sett den så rekomenderar jag den! :D åkte runt i stan lite, träffade emelieplutt & matte och det lilla gänget. dom skulle festa på crom men vi var alldeles för trötta. åkte hem och myste istället :) vill tillbringa all min tid med honom nu innan han åker. <3

                           image984


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0