31 maj

sitter här i soffan med den bärbara datorn i knäet. min halvpappa tyckte det var nödvändigt med en dator till och jag sa inte precis nej ;p skönt att kunna sitta var som helst i huset. dom andra sitter ute i trädgården och dricker vin och skrattar, ska snart gå ut och göra dom sällskap. bilderna sen balen har börjat rulla in från hannah :) jättesnyggt blir det. ska sova här till imorgon, planerat så i alla fall. saknar min baby, mamma och juan sitter tillsammans och sara och patrik. idag är jag det tredje hjulet, haha. ska ta på en tjocktröja nu och dricka vin, ha en bra kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0