5 maj

det här med att göra vad jag vill och när jag känner för det har fungerat jättebra.. kanske inte om jag tänker på skolan för mitt prov idag gick verkligen skit dåligt, men det positiva är att jag hade roligt ända fram till 7 på morgonen idag haha :p handlade skor med jennie efter skolan, studentskor och hela köret. sen skulle tjejerna träna inför deras dansuppvisning. jag la mig bekvämt på golvet och somnade?! haha. jag var så jävla trött att jag somnade med mp3 i öronen och deras dunkande musik. bravo petra! ska hoppa in i duschen och bli till människa för xxx will be here soon. p o k!

                                      



Kommentarer
sara

glöm maj igge läjtår! puss :)

2008-05-06 @ 12:47:22
URL: http://sarissa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0