6 maj

jag har varit på jättebra humör hela dagen idag! :D även om det inte hänt världens roligaste saker så har jag bara varit glad, eller ja, lycklig är nog ett bättre ord. semir fyller 18 år idag så det var meningen att vi skulle fika men det får bli imorgon istället :) grattis babe! <3 då missar jag inte desperate housewives ;) inte mig emot, både jag och jennie är helt spidade efter reklamen ;p iaf. malin och jennie följde med mig hem, sen kom sebbe och lämnade nova :) lagade mat till folket och sedan dog vi typ, haha. nu gick dem precis hem och jag vet inte vad jag ska göra riktigt? måste nog sätta igång med en packlista inför resan, jag är jävligt bra på att glömma saker och det vill man ju inte ;p puss.

image941


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0