7 maj

blev ingen skola för mig idag, ångest kan jag ju bara säga. men om man är ute till halv 3 på natten så får man skylla sig själv ;p är ledig imorgon, ska bli riktigt skönt. fast jag ska till filborna klockan 14.00 och se mina älsklingar uppträda! :) efter det vet jag inte, antingen vara med dem eller träffa x, let's see. på fredag blir det iaf utgång, både semir & sanja ska firas! :D sen på lördag ska jag till semir, najs :) bara en vecka kvar nu tills vi åker? leendet åker upp varenda gång jag tänker på det, längtar som fan! borde börja med den där packlistan? känner på mig att allt kommer fixas i sista minuten ;p handlade skor idag, tummen upp!

denna veckan har varit jättebra, om man bortser från skolan. har aldrig varit så off från skolan som jag är just nu. men när man har fjärilar i magen och livet är som en dans på rosor så bryr man sig inte speciellt :)

image942


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0