8 maj

klockan är snart ett och jag är jättepigg och hungrig, ska nog laga mat och titta på film? vet om att jag somnar framför tv:n ;p åkte till filborna idag och tittade på välgörenhets showen, mina älsklingar var jätteduktiga! :D åkte sedan hem och duschade och hela köret, 20 grader ute? holy makarony. stack med x och åt kebab, min mage stod ut som en ballong efteråt. jag fick damp i bilen haha, jag har köpt nya shorts till min resa som jag absolut inte skulle röra. tänkte att jag kunde använda dom en dag, men vet ni vad som händer?! jag tappar ut en hel burk coca cola över dom! smart? :( hoppas det går bort. gick runder i stan och mötte sedan jennie, sanela och en till. satt och fikade hur länge som helst :) mysigt. imorgon blir det utgång, har redan packat väskan! ;p godnatt! .. . .  ... grattis sanja på 19 års dagen! :D

image943

you make me melt, just like an iceberg..


Kommentarer
sanija

taaack älskling :D

2008-05-09 @ 12:31:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0