costa brava!

image974

det känns som att jag glömt jättemycket och ändå är min väska stor som ett hus. vaknade innan alarmet idag, är helt spidad ;p fast dumt av mig att inte göra mig i ordning nu och istället sitta här. ska gå in och pussa på baby nu så han också vaknar. han kommer inte till costa förren på tisdag, kasst. håll tummarna klockan 15.10 för då lyfter vi! nu måste jag börja klä på mig så jag hinner, har bara en timme på mig!

och för er som stannar här i sverige ;) ha så jävla roligt!
kommer sakna hannah & malin, men vad har man inte mobilen till? :D see ya den 25:e!


Kommentarer
malllan

och vi kommer sakna dig :(

2008-05-17 @ 20:01:37
URL: http://malyn.blogg.se
sarissa

som vanligt är det kul att du hör av dig och visar att du lever när du är ute i världen, men hoppas du har kul iallafall ;)

2008-05-22 @ 14:00:14
URL: http://sarissas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0