femte november

vilken dag säger jag bara! idag var det så dött på jobbet att våran chef bad oss skrapa bort tuggumin från golvet. brist på glädje? malin och jennie kom ner ett tag och hälsade på :) hade varit mysigt att få sitta ner med dom och snutta på en latte men nej, haha. kom hem för ett tag sedan, har varit hemma hos marie med cassie och fått massage. marie utbildar sig till massör och hon behöver någon att öva på, tänkte vara lite shysst så jag lät henne massera mig i 50 minuter ;) somnade gott på hennes säng efteråt. är utråkad nu, tänkte göra.. tvätta? ett tips, köp inte tvättmaskin, ni kommer få för er att ni ska tvätta allt, man letar efter smutstvätt! imorgon jobbar bara jag, fatte & cassie. kommer bli en rolig dag! :D

   . ... .  veckans to do

måndag
: jobb
tisdag: shoppa, träffa jennsan och körskola.
onsdag: jobb och massage.
torsdag: jobb och mysa med baby.
fredag: jobb och sen åka till mamma. i miss her!
lördag: kalkon middag med släkten och baby, sen fest för sanela på kvällen som fyller 18 år.
söndag: fira farsdag med tre rättersmiddag hemma, allt för daddy! <3



                                                        jag älskar hösten, om inte vintern mer!



Kommentarer
sarissa

hahaha petra, är du medveten om att du ligger i en lövhög? Och dessutom har löven nästintill i munnen? Rätt kul faktiskt om man tänker efter.

2008-11-08 @ 11:24:36
URL: http://sarissas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0