fjärde november

jag blir så sur på mig själv när jag somnar på soffan och sen inte kan somna om på kvällen! jag ska jobba imorgon så borde egentligen redan sova ;p handlade lite på stan idag, en kofta, vantar och en päls, sen en massa små krams. det sved i plånboken men värmde varmt om hjärtat! :) åkte hem till jennie och slappade lite, lagade mat och myste. sen skulle jag till körskolan, jag vet inte vad det är med mig men jag somnar ofta där inne! hahaha. lite pinsamt med väldigt skönt! ska titta på mamma mia nu och dejta kudden. goodnight.


provar kläder inför lördag


nya koftan jag inhandlade idag


Kommentarer
jennie

min sötnos så vacker du är :D love / me

2008-11-05 @ 08:31:48
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/
kim kim kim

nice klänning snygging, det e min :D hahaha

2008-11-11 @ 21:27:39
petra

jag vet! :D väldans snygg.

2008-11-11 @ 21:38:43
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0