tionde november


goderafton blogg nerds.
påminn mig om att jag ska beställa en massör som man bara behöver vinka på och som sedan knådar ryggen normal! ;D hade behövts nu. och ett eget mc'donalds. jag har inga stora krav :) ni som också bor i helsingborg, vad gör ni? finns det något roligt att göra i denna kära stad? haha. vad gjorde man innan? har man alltid haft såhär jävla trisst. ett tv-spel behövs, det förstår jag nu! supermario ska det bli :D jag vet, jag fyller snart 20 år men jag har hört att man ska behålla sin ungdom så länge som möjligt! palla bli gammal och tråkig! nix. ett skumbad var beställt, adjökens.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0